Problémy s přihlášením do Školy online
Vzhledem k možným problémům s přihlášením, nám technická podpora ŠOL zaslala řešení. Zároveň děkují za trpělivost při nasazování nového systému a ujišťují, že vše bude co nejdříve funkční.
V případě, že na webu www.skolaonline.cz nemáte funkční tlačítko „Přihlásit“, postupujte podle následujících kroků:
Google Chrome:
- Klikněte na symbol se třemi tečkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
- V levém menu vyberte „Ochrana zabezpečení a soukromí“.
- Vyberte možnost „Cookie a data stránek“.
- V dialogovém okně zaškrtněte „Obrázky a soubory v mezipaměti“. Časový rozsah pro vymazání zvolte alespoň „posledních 7 dní“ a klikněte na „Vymazat data“.
- Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.
Microsoft Edge:
- Klikněte na symbol se třemi tečkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
- V levém menu vyberte „Ochrana osobních údajů vyhledávání a služby“.
- V části Odstranit údaje o procházení klikněte na „Zvolit položky k vymazání“.
- V dialogovém okně zaškrtněte „Obrázky a soubory uložené v mezipaměti“. Časový rozsah pro vymazání zvolte alespoň „posledních 7 dní“. Klikněte na „Vymazat data“.
- Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.
Modzila Firefox:
- Klikněte na symbol se třemi čárkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
- V levém menu vyberte „Soukromí a zabezpečení“.
- V části Cookies a data stránek klikněte na „Vymazat data“.
- V dialogovém okně zaškrtněte volbu „Mezipaměť webových stránek“ a klikněte na „Vymazat“.
- Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.